Aplikacja ZET ułatwi pracę monterów

Udostępnij:

Energa Operator uruchomiła aplikację ZET Mobile. Nowe narzędzie nie tylko usprawnia pracę monterów i pracowników biurowych, ale także ma na celu ograniczenie liczby zużywanego papieru o ponad milion kartek rocznie. Usługa wdrażana jest stopniowo – na początek w oddziale koszalińskim.

Nowe narzędzie Energi Operatora skraca czas realizacji zlecenia i zdecydowanie zmniejsza możliwość popełnienia błędów przy ewidencjonowaniu informacji dotyczących zleceń, co powinno wpłynąć na mniejszą liczbę reklamacji.


Obecnie spółka używa 800 urządzeń z zainstalowaną aplikacją ZET Mobile, które pełnią jednocześnie funkcję telefonu służbowego. Aparaty wyposażone są też w programy, m.in. do parametryzacji liczników czy mapę sieci elektroenergetycznej Energi Operatora z możliwością nawigacji.

Aplikacja ZET Mobile skraca czas zlecenia nawet o 5 dni roboczych. Ponadto pozwala ograniczyć ilość dokumentacji. W ciągu roku Energa Operator wystawia około miliona zleceń obsługi technicznej, co odpowiada milionowi zużytych kartek papieru. Dzięki aplikacji wszystkie zlecenia wystawiane są drogą elektroniczną.


TOP w kategorii


#Inżynieria energetyczna

liczniki energii elektromonter Grupa ENERGA



System istotnie zmienia pracę monterów technicznej obsługi odbiorców, dlatego Energa Operator wdraża go stopniowo. Pierwsi z nowego rozwiązania korzystają monterzy z oddziału koszalińskiego. Stopniowo dołączają do nich kolejni z pozostałych oddziałów.

Źródło: Grupa Energa

Udostępnij:

Drukuj





etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również