Cyfrowa platforma „Industrial Generation Network” lekiem na „korona-kryzys”

Vogel, platforma, © Vogel Communications Group

Udostępnij:

Koronawirus rozprzestrzenia się w kolejnych europejskich krajach, jednak jego ofiarami są nie tylko ludzie. Odwoływanych jest coraz więcej imprez, w tym większość targów oraz innych wydarzeń branżowych. Odpowiedzią na wynikający z tego tytułu kryzys ma być platforma cyfrowa „Industrial Generation Network”, która ma ułatwić firmom z różnych gałęzi przemysłu komunikacyjnę między sobą oraz dotarcie do klientów.

Jak wynika z badań niemieckiego stowarzyszenia przemysłu targowego (AUMA), targi dla wielu firm mają kluczowe znaczenie w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększaniu świadomości firmy, a także jej marek i produktów. Aż 99% wszystkich wystawców uważa kontakt osobisty za najistotniejszą zaletę targów.


Według szacunków AUMA odwoływane i przekładane targi oznaczają dla gospodarki straty w wysokości ok. 3 miliardów euro. OECD obawia się daleko idących globalnych konsekwencji i ostrzega przed największym ryzykiem gospodarczym od czasu kryzysu finansowego. Jedna czwarta niemieckich firm obawia się spadku sprzedaży o ponad 20%.

Dzięki uruchomionej 10 marca 2020 r. platformie „Industrial Generation Network” Vogel Communications Group reaguje w szybki sposób na spadek gospodarczy spowodowany odwołaniem i przesunięciem wydarzeń branżowych na całym świecie. Dzięki obecności w 14 kluczowych branżach przemysłowych niemiecka grupa medialna będzie adresować swoje działania do wszystkich najważniejszych graczy na globalnych rynkach przemysłowych.


TOP w kategorii




„Industrial Generation Network” to międzynarodowa, cyfrowa platforma, stanowiąca swego rodzaju alternatywę dla targów, która umożliwi inicjowanie kontaktów, organizowanie wirtualnych spotkań, prezentację produktów oraz usług, a także wymianę informacji i wiedzy. Tzw. rozwiązania matchmakingowe, w tym m.in. wideokonferencje, pozwolą przedsiębiorcom przynajmniej w części zrekompensować utracone przychody, będące następstwem odwoływanych i przekładanych targów oraz innych wydarzeń odbywających się na żywo. Biorąc pod uwagę, że w najbliższej przyszłości w Europie nie odbędą się najprawdopodobniej żadne wydarzenia targowe, platforma „Industrial Generation Network” może okazać się jedynym sposobem na dotarcie w tych czasach do innych firm oraz finalnych klientów.

Efekty ekonomiczne koronawirusa są uderzające, a osłabienie gospodarcze z pewnością potrwa do końca roku – mówi Matthias Bauer, dyrektor generalny Vogel Communications Group GmbH & Co. KG. – Na mediach specjalistycznych spoczywa obowiązek towarzyszenia swoim branżom przez wyzwania gospodarcze. Specjalistyczne media z silnym dziennikarstwem i solidną siecią kontaktów w branżach zapewniają solidne oparce. Mogą szybko i cyfrowo organizować kontakty i informacje w branży. Chcemy zrobić wszystko, aby zapobiec szkodliwym skutkom ekonomicznym. Wirus może wkrótce zniknąć, ale konsekwencje dla firm mogą być poważne. Właśnie dlatego Vogel Communications Group chce wspierać gospodarkę za pomocą „Industrial Generation Network”. Matchmaking, generowanie leadów, prezentacja produktów i wymiana know-how są niezbędne dla gospodarki i mogą zapewnić działanie przy użyciu narzędzi cyfrowych.

Udostępnij:

Drukuj





etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również