Endress+Hauser z nową formą komunikacji z klientem

Firma Endress+Hauser uruchomiła nowy portal klienta, za pośrednictwem którego będzie można zamawiać produkty, składać zapytania ofertowe, korzystać z udostępnionej dokumentacji, a także mieć kontakt ze swoim opiekunem.

Nowy portal klienta Endress+Hauser to cyfrowy kanał komunikacji z działami doradztwa aplikacyjnego i sprzedaży oraz realizacji zamówień. Po założeniu konta  użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania, związane z codzienną pracą można wykonywać wygodnie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Powiązane firmy

Nowy portal klienta umożliwia:
    • zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów,
    • możliwość składania zapytań ofertowych online,
    • wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych,
    • wgląd w dokumentację techniczną,
    • kontakt z dedykowanym doradcom technicznym.

Dzięki nowym funkcjom strona firmowa stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska, niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajduje.

Źródło: Endress+Hauser

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę