Oszczędny ogranicznik momentu obrotowego do napędów bezpośrednich

©

Udostępnij:

W ofercie firmy Enemac znajdziemy oszczędną alternatywę do napędów bezpośrednich w postaci ogranicznika momentu obrotowego typu ECUD. 


Rozwiązanie to jest połączeniem ogranicznika momentu obrotowego z wpustem w celu ochrony przed kolizjami oraz połączeniem szczęki z piastą zaciskową. Element szczękowy sprzęgła kompensuje zarówno spawanie, jak i drgania, a także działa izolacyjnie elektrycznie. Ogranicznik typu ECUD może kompensować niewspółosiowość osiową rzędu 0,5-1 mm i niewspółosiowość boczną rzędu 0,1-0,15 mm. Zakres momentu obrotowego jest dostępny od 1,8 do 2000 Nm w 14 różnych rozmiarach, natomiast piasty mogą mieć wymiar od 6 do 90 mm.


TOP w kategorii


#Systemy napędowe i mechatronika

Napędy



Sprzęgło to zapewnia dużą sztywność skrętną. Jednostronnie montowana, łatwa w montażu piasta zaciskowa łączy trzpień i ogranicznik momentu obrotowego bez luzu i siły. W razie potrzeby można go również wyposażyć we wpust.

Udostępnij:

Drukuj





etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również