Usługi posprzedażowe firmy Rittal

pixabay

Poprawne działanie urządzeń zależy nie tylko od  prawidłowego zaprojektowania, ale także od odpowiedniej eksploatacji i… konserwacji. Chłodziarki nie są wyjątkiem. Od ich sprawności zależy jakość działania wszystkich urządzeń sterujących i automatyki – dlatego tak ważny jest ich regularny przegląd.

Nadal zdarza się, że przeglądy urządzeń chłodniczych są pomijane i traktowane z „przymrużeniem oka”. Jest to bardzo poważny błąd, szczególnie w przypadku chłodziarek! Dlaczego?

- Obsługa serwisowa każdego urządzenia to nie tylko jego naprawa. Wystąpienie awarii chłodziarki jest sytuacją krytyczną i nieprzewidywalną, powodującą szereg kłopotliwych konsekwencji dla przedsiębiorstwa, szczególnie dotkliwych finansowo, gdy zostanie zatrzymana np. linia produkcyjna. Jednak zapominamy często, że regularne przeglądy konserwacyjne chłodziarek to przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji i oczywiście zmniejszenie prawdopodobieństwa awarii i co najważniejsze - zapewnienie ciągłości produkcji - wyjaśnia Piotr Kopera, service and modcenter manager z firmy Rittal. Warto pamiętać, że przeglądy powinny odbywać się cyklicznie, a nie tylko w sytuacji wystąpienia usterki. - Rittal zaleca wykonywanie co najmniej dwóch okresowych przeglądów chłodziarek w roku, przed i po sezonie letnim. Oferujemy usługi serwisowe w ramach umów oraz na żądanie klientów. Nasz zespół jest dostępny w całej Polsce, a w sytuacjach krytycznych reagujemy w czasie krótszym niż 24 godziny! - dodaje Piotr Kopera. Rittal to nie tylko systemy szaf sterowniczych do automatyki przemysłowej, ale też kompleksowe usługi posprzedażowe.

- Serwis Rittal to przede wszystkim zespół profesjonalistów - techników posiadających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie wynikające z długoletniej praktyki. Ich kompetencje są regularnie uzupełniane poprzez cykliczne szkolenia serwisowe organizowane w naszej centrali - mówi Piotr Kopera. Autoryzowany serwis Rittal wyróżnia się na tle innych podmiotów na rynku. - Jesteśmy upoważnieni i przeszkoleni przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zapewniamy przy tym szybki i bezproblemowy dostęp do oryginalnych części zamiennych, których wymiana jest zawsze objęta pełną gwarancją. Obecność naszych techników na terenie całego kraju zapewnia błyskawiczny czas reakcji w przypadku krytycznych awarii systemów chłodzenia, a ich wiedza i kompetencje pozwalają na serwisowanie także urządzeń innych producentów. W ten sposób zapewniamy maksymalną kompleksowość w zakresie świadczonych usług oraz serwisowanych urządzeń – podsumowuje Piotr Kopera.

Źródło: Rittal

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę