Usługi posprzedażowe firmy Rittal

eksploatacja urządzenia, konserwacja urządzenia, chłodziarki, automatyka, Rittal,  © pixabay

Udostępnij:

Poprawne działanie urządzeń zależy nie tylko od  prawidłowego zaprojektowania, ale także od odpowiedniej eksploatacji i… konserwacji. Chłodziarki nie są wyjątkiem. Od ich sprawności zależy jakość działania wszystkich urządzeń sterujących i automatyki – dlatego tak ważny jest ich regularny przegląd.

Nadal zdarza się, że przeglądy urządzeń chłodniczych są pomijane i traktowane z „przymrużeniem oka”. Jest to bardzo poważny błąd, szczególnie w przypadku chłodziarek! Dlaczego?


- Obsługa serwisowa każdego urządzenia to nie tylko jego naprawa. Wystąpienie awarii chłodziarki jest sytuacją krytyczną i nieprzewidywalną, powodującą szereg kłopotliwych konsekwencji dla przedsiębiorstwa, szczególnie dotkliwych finansowo, gdy zostanie zatrzymana np. linia produkcyjna. Jednak zapominamy często, że regularne przeglądy konserwacyjne chłodziarek to przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji i oczywiście zmniejszenie prawdopodobieństwa awarii i co najważniejsze - zapewnienie ciągłości produkcji - wyjaśnia Piotr Kopera, service and modcenter manager z firmy Rittal. Warto pamiętać, że przeglądy powinny odbywać się cyklicznie, a nie tylko w sytuacji wystąpienia usterki. - Rittal zaleca wykonywanie co najmniej dwóch okresowych przeglądów chłodziarek w roku, przed i po sezonie letnim. Oferujemy usługi serwisowe w ramach umów oraz na żądanie klientów. Nasz zespół jest dostępny w całej Polsce, a w sytuacjach krytycznych reagujemy w czasie krótszym niż 24 godziny! - dodaje Piotr Kopera. Rittal to nie tylko systemy szaf sterowniczych do automatyki przemysłowej, ale też kompleksowe usługi posprzedażowe.

- Serwis Rittal to przede wszystkim zespół profesjonalistów - techników posiadających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie wynikające z długoletniej praktyki. Ich kompetencje są regularnie uzupełniane poprzez cykliczne szkolenia serwisowe organizowane w naszej centrali - mówi Piotr Kopera. Autoryzowany serwis Rittal wyróżnia się na tle innych podmiotów na rynku. - Jesteśmy upoważnieni i przeszkoleni przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zapewniamy przy tym szybki i bezproblemowy dostęp do oryginalnych części zamiennych, których wymiana jest zawsze objęta pełną gwarancją. Obecność naszych techników na terenie całego kraju zapewnia błyskawiczny czas reakcji w przypadku krytycznych awarii systemów chłodzenia, a ich wiedza i kompetencje pozwalają na serwisowanie także urządzeń innych producentów. W ten sposób zapewniamy maksymalną kompleksowość w zakresie świadczonych usług oraz serwisowanych urządzeń – podsumowuje Piotr Kopera.


TOP w kategorii




Źródło: Rittal

Udostępnij:

Drukuj





etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również