WhatsApp Business dla komunikacji korporacyjnej

infobip

Nowy kanał komunikacyjny WhatsApp Business uruchamia Infobip, globalna platforma komunikacyjna dla biznesu. Za pośrednictwem tego kanału firmy będą mogły dotrzeć do 1,5 miliarda użytkowników w 180 krajach.

Dzięki integracji rozwiązania WhatsApp Business z platformą Infobip przedsiębiorstwa będą mogły rozwijać komunikację do klientów korzystających z aplikacji WhatsApp. Nowy kanał umożliwi prowadzenie z odbiorcami rozmów, a na ekrany ich urządzeń mobilnych trafić będzie mogła atrakcyjna zawartość w postaci m.in. obrazów o wysokiej jakości, plików oraz dokumentów.

Duże przedsiębiorstwa oraz firmy średniej wielkości dzięki kanałowi WhatsApp będą mogły usprawnić obsługę klientów. Pomoże w tym szeroka gama komunikatów i zapytań dotyczących np. rezerwacji, aktualizacji statusu lotów, alertów o transakcjach bankowych, czy np. informacji o liczbie punktów w programie lojalnościowym. Poza tym poprzez nowy kanał przesyłane będą mogły być np. kody aktywacyjne do usług i przypomnienia o płatnościach.

Komunikacja Cardekho, najpopularniejszego w Indiach portalu samochodowego, który pomaga klientom kupującym samochody załatwić sprawy związane z wszelkimi ubezpieczeniami, a także badaniami technicznymi pojazdów, opiera się w całości o kanał mobilny. W ten sposób portal stara się zwiększać zaangażowanie użytkowników i prowadzić efektywny dialog z klientami.

- Dzięki rozwiązaniu WhatsApp Business i jego bogatym funkcjom komunikacyjnym każdy dostawca usługi lub np. sklep internetowy może ulepszyć swoje produkty i markę, włączając w to wszystko, od recenzji produktów po otwarcie konta, a także jakość dostarczania obrazu, przekazywaną w ramach WhatsApp - powiedział Amit Jain, dyrektor generalny Cardekho.com

Dyrektor generalny Infobip, Silvio Kutic, uważa, że wprowadzenie na rynek rozwiązania WhatsApp Business o globalnym zasięgu zmieni cyfrowy krajobraz mobilnej komunikacji korporacyjnej.
 
- Wielki zasięg rozwiązania WhatsApp Business na komunikację pozwoli każdej firmie, bankowi lub organizacji na komunikację z wieloma odbiorcami w komunikatorze, z którego już chętnie korzystają. Nowoczesne kanały są dla naszych klientów kluczem do budowy bazy dla komunikacji z konsumentami - powiedział Silvio Kutic.


Źródło: Infobip

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę