Daje możliwość niższych strat statycznych, a tym samym spełnia wymagania w zakresie efektywności energetycznej, łagodniejsze przełączanie i lepszą sterowność. Dodatkowo, podnosząc dopuszczalną maksymalną temperaturę złącza przeciążeniowego do 175 ° C w module mocy, można uzyskać znaczny wzrost gęstości.

Nowe moduły są zaprojektowane z takim samym pinem jak moduły Trenchstop IGBT4 i umożliwiają również uzyskanie wyższego prądu wyjściowego w tym samym pakiecie lub podobnego prądu wyjściowego w mniejszym pakiecie. Skutkuje to bardziej kompaktowymi projektami falowników tam, gdzie jest to potrzebne. Wszystkie typy modułów są wyposażone w niezawodną technologię mocowania Infineon PressFit, zapewniającą niską rezystancję omową i skrócenie czasu procesu.

Najważniejsze zalety:

  • niskie straty - nowa technologia mikroukładów wykazuje wyjątkowo niskie straty
  • dv / dt zoptymalizowany dla 2-8kV / µs, dostosowany do aplikacji napędu.
  • zwarcie jest dostosowane do lepszych osiągów 
  • napęd bramy jest prostszy i zoptymalizowany do warunków aplikacji
  • zwiększenie T vjop do 175 ° C zwiększa gęstość mocy.
  • praca przy 175 ° C przy przeciążeniu.
  • ulepszona kontrola zoptymalizowana dla aplikacji napędowych.
  • większa gęstość mocy 

 

Źródło: Farnell