Narzędzie do zarządzania miejscem pracy z inteligentną automatyzacją i integracją czujników IoT

Udostępnij:

Firma Sony wdrożyła nową wersję rozwiązania do zarządzania miejscami pracy: TEOS 2.2. Mogą ją nabywać zarówno nowi użytkownicy, jak i posiadacze poprzedniej wersji. Ulepszony pakiet narzędzi programowych daje pełną kontrolę nad połączonymi urządzeniami.

System TEOS 2.2, zapowiedziany na lutowych targach ISE 2020, umożliwia wykorzystanie nowych osiągnięć w technologii czujników IoT. Ułatwia integrację i pomaga zwiększać efektywność miejsca pracy i produktywność pracowników.

Nowo udostępniony TEOS 2.2 ma 20 nowych cech i funkcji. Należą do nich dostosowywane narzędzia do inteligentnej automatyzacji, nowy interfejs Meeting Display czy intuicyjna integracja z systemem Outlook. Aby pomóc klientom w przygotowaniu bezpiecznego powrotu do biur, firma Sony opracowała ostatnio różne szablony signage dotyczące koronawirusa. Znalazły się one w najnowszej wersji wraz z zakresami przepływów pracy. Dodane funkcje pozwolą na zapewnienie elastycznego przebiegu pracy oraz zachowanie społecznego dystansu poprzez np. zarządzanie biurem.

Współpracowaliśmy przy wdrożeniach TEOS z ponad 220 podmiotami z całego świata, możemy więc jak nikt inny spożytkować potencjał tej technologii – wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. – TEOS 2.2 będzie miał zasadnicze znaczenie dla przedsiębiorstw, które pragną usprawnić swoje biura i tworzyć inteligentne, zautomatyzowane i zoptymalizowane miejsca pracy, dostosowane do własnych potrzeb i wymagań przyszłości. 


Oczekiwaliśmy jednej platformy pozwalającej zarządzać wszystkimi materiałami, a rozwiązanie TEOS firmy Sony idealnie spełniało ten wymóg – mówi Laurent Delattre, dyrektor ds. marketingu i wydarzeń w firmie Capgemini. – Teraz na aktualizowaniu treści oszczędzamy średnio 45 minut dziennie, dzięki czemu mamy więcej czasu na zadania, które tworzą dodatkową wartość dla naszych klientów.

Rozwiązania TEOS optymalizują podłączone urządzenia w miejscach pracy i nauki. Pozwalają zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym są skalowalne i elastyczne w dopasowywaniu do nowych potrzeb. Wprowadzony w 2017 r. system Sony TEOS brał udział w procesach cyfrowej transformacji ponad 220 podmiotów z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini.

Źródło: Sony

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również